Vi elsker e-handel 

Tjenester


Digital strategi

Når dere selger via elektroniske plattformer, bør dette gjøres med et mål om også å ta virksomheten som helhet videre. For å gjøre dette er det avgjørende å ha en digital strategi. Den er basert på deres visjon og fungerer som en rettesnor for fremtidige beslutninger.

I Vertica er vårt fokus å identifisere deres digitale potensial og hjelpe dere med å avklare hvordan dere som virksomhet skal forholde dere til prosesser, systemer og data. Deretter utarbeider vi et konkret og detaljert veikart for hvordan dere når målet basert på visjonen deres.

E-handel

En god e-handelsløsning er først og fremst utviklet med utgangspunkt i kundenes konkrete behov.

Den er utformet slik at kundene enkelt kan finne informasjonen de søker, og er utviklet slik at den inneholder nettopp de funksjonene kundene forventer, samtidig som den stemmer overens med deres egne forretningsmessige krav. I Vertica hjelper vi dere med dette.

Prosess og integrasjon

For å få mest mulig ut av virksomheten må de underliggende prosessene være optimale. Dette betyr som regel at prosessene skal digitaliseres og ideelt sett også automatiseres. Begge deler innebærer effektivisering og gir dere overskudd til å fokusere på å utvikle virksomheten.

Som virksomhet har dere sannsynligvis et komplekst landskap av prosesser som går på tvers av flere systemer. Derfor er integrasjon en nødvendighet for å kunne automatisere prosesser og optimalisere virksomheten. Vertica har lang erfaring med å integrere systemer og virksomheter på en måte som understøtter og optimaliserer prosesser.

PIM

Kjernen i god e-handel er produktdata. Kundene skal kunne finne produktene deres, og de må få riktig og tilstrekkelig informasjon til at de får lyst til å gjennomføre et kjøp. Samtidig må dere sikre at informasjonen er konsekvent i alle kanaler og på alle markeder.

Løsningen er å innarbeide et PIM-system. Ved å arbeide med "Product Information Management" kan dere sikre optimal datakvalitet og effektive prosesser knyttet til datahåndtering. Vertica har lang erfaring fra flere plattformer, og vi finner den beste løsningen for dere.

Brukeropplevelse og design

Deres online salgsplattformer bør designes på en måte som understøtter deres merkevare visuelt, samtidig som de genererer salg. Derfor har vi i Vertica alltid fokus på konvertering når vi gir råd om brukervennlighet og design.

Ved å sette oss inn i kundenes behov og atferd kan vi designe en nettbutikk eller app som matcher ønskene deres, samtidig som vi tar hensyn til deres egne behov som virksomhet. På den måten kan dere øke kundelojalitet og generere mersalg. 

Online markedsføring og analyse

Deres e-handelsløsning er først en suksess når de besøkende faktisk kjøper noe. Derfor tenker Vertica på online markedsføring som en integrert del av alle våre prosjekter allerede fra den innledende analysen av kundenes atferd.

Vi mener at data er det absolutt beste beslutningsgrunnlaget. Men har dere oversikt og detaljert kunnskap om trafikken på nettstedet deres? Når nettbutikken har blitt lansert, overvåker vi løpende endringer i kundenes atferdsmønstre og behov, slik at vi kan tilpasse og justere funksjoner, design og annonser.

Unified commerce

Vi i Vertica er drivere innenfor feltet unified commerce. Dette konseptet innebærer at dere som virksomhet og merkevare skal være i stand til å møte kundene deres på en uniform måte ved alle kontaktpunkter og skape verdi for kunden ved alltid å være relevant og personlig i deres kommunikasjon og tjenester.

Dette er et arbeid som merkes på bunnlinjen.

Mobile løsninger

Både innen B2C og B2B forventer kundene å kunne se produkter og handle via mobiltelefon. En e-handelsløsning optimalisert for mobiltelefon har blitt en nødvendighet hvis man vil lykkes på Internett.

I Vertica ser vi også at apper blir stadig mer etterspurt blant kundene – også innen B2B. Med en app er dere alltid tett på kundene, uansett hvor de er. En app er ofte optimal, siden den kan romme veldig konkret innhold og enkelt løse kundens løpende behov – også når de er offline.

Kontakt meg

Vil du vite mer om e-handel eller mobile løsninger, kan du bare sende ​​meg en e-post eller ringe. Vi har 15 års erfaring med e-handel og har interne forretningsrådgivere, designere og utviklere.

Der er sket en fejl

Takk for din påmelding!

Last ned boken her
Gratis e-bog om omnichannel